Tο Franchising προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες ανάπτυξης, ώστε να δημιουργήσεις ένα ισχυρό δίκτυο καταστημάτων, να μεγιστοποιήσεις την κερδοφορία σου και να ισχυροποιήσεις το brand σου. Τα πλέον καταξιωμένα brands στη χώρα μας έχουν υιοθετήσει το franchising ως την κύρια στρατηγική ανάπτυξής τους. Γρηγόρης Μικρογεύματα, Coffee Island, Mikel, AB Βασιλόπουλος, Funky Buddha, Coffee Island είναι μερικές από τις αλυσίδες που αξιοποίησαν τον θεσμό για την ταχεία και στιβαρή ανάπτυξή τους.
Ο θεμέλιος λίθος για την ανάπτυξή σου αφορά στην εξειδικευμένη συμβουλευτική υποστήριξη, ώστε να ενισχύσεις την αναπτυξιακή σου διάσταση, όπως και την ανταγωνιστικότητά σου.
Χρειάζεσαι, ως πρώτο βήμα, ένα σωστό σύμβουλο που θα σου παράσχει την υποστήριξη και την τεχνογνωσία που απαιτείται, όπως και την καθοδήγηση για την αποτελεσματική ανάπτυξη, την ανάδειξη και την αξιοποίηση των νεωτεριστικών χαρακτηριστικών του concept σου.
Η συμβουλευτική σε θέματα franchise ξεκινά με την ανάλυση της αναπτυξιακής δυναμική της επιχείρησής σου μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα υποστήριξης:
ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
FRANCHISE BUSINESS PLAN
(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ)
-
Καθορισμός βασικής στρατηγικής franchise, δηλαδή entry fees, royalties κ.λπ. προνόμια – πλεονεκτήματα που θα αποτελέσουν τον κεντρικό πυρήνα των προωθητικών ενεργειών, καθώς και βασικών όρων της σύμβασης δικαιόχρησης.
-
Σύνταξη οικονομικής ανάλυσης σε επίπεδο δικαιοδόχου με τρία σενάρια (π.χ ημικεντρικό, κεντρικό και πολύ κεντρικό κατάστημα), κόστος επένδυσης, υπολογισμός απόσβεσης, ανάλυση λειτουργικών, αποτελέσματα εκμετάλλευσης σε περίοδο τριετίας.
FRANCHISE MEDIA PACK
(ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ)
-
Σύνταξη πρότυπης παρουσίασης σε word για δημοσίευση σε περιοδικά και sites.
-
Σύνταξη πρότυπου δελτίου τύπου.
-
Επιχειρηματική πρόταση σε powerpoint για παρουσίαση σε ενδιαφερόμενους.
-
Ενημερωτικός φάκελος σε pdf για αποστολή σε ενδιαφερόμενους.
FRANCHISE AGREEMENT
(ΣΥΜΒΑΣΗ FRANCHISE)
-
Σύνταξη σύμβασης δικαιόχρησης, εναρμονισμένη με τον κανονισμό της ΕΕ και την ελληνική δικαστική εμπειρία.
-
Άλλες νομικές προϋποθέσεις (π.χ. για τη μητρική εταιρεία όπως κατοχύρωση σήματος, ΚΑΔ, σκοπός μητρικής στο καταστατικό κ.λπ.).
ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ
Το επόμενο βήμα αφορά στην προσέλκυση ενδιαφερομένων, μέσω ενεργειών που έχουν στόχο να κάνουν γνωστή την επιχειρηματική σας πρόταση σε υποψήφιους νέους επιχειρηματίες και επενδυτές. Τα πλέον κατάλληλα και αποτελεσματικά μέσα αφορούν σε ένα συνδυασμό ενεργειών από το περιοδικό FRANCHISE BUSINESS και την Έκθεση ΚΕΜ Franchise μέχρι διαδικτυακές ενέργειες προώθησης, αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνικές με υψηλό value for money.
Με στόχο την αυξημένη αποτελεσματικότητα, τόσο αναφορικά με το πλήθος των νέων συνεργατών – δικαιοδόχων, όσο και σε σχέση με την καταλληλότητα αυτών, η πλέον ενδεδειγμένη λύση, κυρίως κατά την αρχική περίοδο ανάπτυξης, δηλαδή μέχρι η αλυσίδα να αποκτήσει την κρίσιμη μάζα καταστημάτων, αφορά στην ανάθεση (outsourcing) των δραστηριοτήτων του τμήματος franchise σε εταιρεία συμβούλων ανάπτυξης. Η επιλογή αυτή πέρα από αποτελεσματική διέπεται τελικά και από μικρότερο κόστος, υπό τη λογική του value for money.